De Ronde Venen - Klanten van Regiotaxi Veenweide zijn goed te spreken over de regiotaxi. Uit een recent gehouden klanttevredenheidsonderzoek, blijkt dat gebruikers de regiotaxi gemiddeld een 8,1 geven. Begin 2017, toen eenzelfde onderzoek werd gehouden, haalde de regiotaxi hetzelfde cijfer.

Met name de klantvriendelijkheid van het personeel scoort goed.

Wethouder Anco Goldhoorn is prima te spreken over de uitkomst van het klanttevredenheidsonderzoek. ,,Natuurlijk zijn er altijd punten voor verbetering, maar uit deze cijfers blijkt duidelijk dat onze inwoners tevreden zijn over de service en kwaliteit. Ik vind dat belangrijk. Het laat zien dat we een goed passend aanbod hebben voor mensen die niet in staat zijn van het openbaar vervoer gebruik te maken”.

Elke zes maanden wordt onder gebruikers van de regiotaxi een enquête uitgezet om te peilen hoe zij de service en kwaliteit beoordelen. Ook uit eerdere onderzoeken blijkt dat klanten de taxi met hoge cijfers waarderen.

Gebruikers zijn zeer tevreden over zaken als telefonische bereikbaarheid, klantvriendelijkheid, informatievoorziening door de telefoniste, de terugbel-service en de behulpzaamheid van de chauffeur. De bereikbaarheid/wachttijd bij het klachtenmeldpunt (7,1) en de klantvriendelijkheid bij  het indienen van een klacht (7,3) scoren het laagst.

Regiotaxi Veenweide is er voor iedereen die, eventueel met begeleiding, zelfstandig kan reizen. Dus ook voor mensen die gebruikmaken van een rolstoel, een rollator of een scootmobiel. Voor het vervoer worden zowel (rolstoel)busjes als personenauto’s ingezet.

Kijk voor meer informatie over Regiotaxi Veenweide op www.regiotaxiveenweide.nl.

Foto's: Regiotaxi Veenweide


Trefwoorden: klanttevredenheidsonderzoek provincie utrecht ronde venen rtv ronde venen wethouder goldhoorn
Geplaatst

donderdag 15 maart 2018 | 01.48 uur

Laatst gewijzigd

donderdag 15 maart 2018 | 02.13 uur

Auteur

Ferry Mulder


-advertentie-