Nieuw magazine voor Groene Hart

Regio - Hij is er, vers van de pers, de eerste editie van het gloednieuwe feel-good magazine ‘Mijn Hollands Groene Hart’. 

In het magazine maken de lezers kennis met de beleving van het prachtige gebied, de natuur, mensen, producten en bedrijven. Ook is er volop aandacht voor recreatie, de leukste uitjes, bijzondere initiatieven, mooie fotografie en cultuur.

In dit allereerste zomernummer aandacht voor de Dynamische Driehoek (Alphen-Gouda- Woerden), het leven van de grutto, de lekkerste streekproducten, fotograaf Maarten Koch uit Amstelhoek, Boerderij BuitenLand, luchtfoto’s van Kinderdijk, een Romeins kookboek van Archeon, waterdorp Nieuwkoop en de Groene Winkel van Sinkel.

De columnisten Kees van Velzen (wethouder Alphen aan den Rijn) en Kitty Kusters (directeur Groene Hart Merk & Marketing) geven hun frisse opinie op het Groene Hart.

Deze bijzondere eerste editie van het magazine is vanaf vrijdag 8 juli gratis verkrijgbaar bij ruim 200 locaties in en om het Groene Hart, waaronder de VVV’s, TIP’s, musea, stadhuizen en recreatiebedrijven.

Het magazine komt vier keer per jaar uit met een oplage van 20.000 exemplaren. Het magazine is HIER online te lezen.

De makers van het nieuwe, onafhankelijke magazine zijn Nieck Engelhard (reclamemaker/grafisch ontwerper) en Daniëlle Verweij (journalist/fotograaf). Beiden wonen en werken in het Groene Hart van Holland en zijn verknocht aan alles wat daar groeit, bloeit en gebeurt. Dat maakt hen passievolle belevingsdeskundigen.

De makers houden van samenwerken. Met stichting Merk & Marketing is een mooie samenwerking ontstaan om gezamenlijk op te trekken in promotie voor het Groene Hart van Holland.


Trefwoorden: magazine hollands groene hart groene hart ronde venen rtv ronde venen
Geplaatst

vrijdag 08 juli 2016 | 12.43 uur

Laatst gewijzigd

vrijdag 08 juli 2016 | 13.51 uur

Auteur

Ferry Mulder


-advertentie-