Servicepunt voortaan open op afspraak

De Ronde Venen - Vanaf woensdag 6 mei a.s. gaat het Servicepunt open voor afspraken met inwoners. Iedereen die dat wil kan een afspraak maken om persoonlijk bij het Servicepunt langs te komen zodat zij geholpen kunnen worden met hun vraag.

Het Servicepunt is er voor alle inwoners van De Ronde Venen die een vraag, probleem of een zorg hebben, een brief niet begrijpen, hulp nodig hebben bij het invullen of aanvragen van iets, enz. Veel inwoners van De Ronde Venen hebben het Servicepunt daarbij nodig, en het Servicepunt wil er dan oo zijn deze inwoners zijn.

Daarin is de visie van het Servicepunt in al die jaren niet veranderd. Maar de wijze waaróp zij er voor de inwoners kunnen zijn is de afgelopen maand wel drastisch veranderd. Op afstand bleven zij hun diensten voortzetten: telefonisch en via de e-mail, maar bij het Servicepunt merkten zij wel dat veel minder inwoners vragen stelden.

Het is niet alleen jammer voor deze inwoners dat ze het Servicepunt niet meer zo makkelijk om steun kunnen vragen, maar het is ook zorgelijk: gaan zich ondertussen geen grote problemen opstapelen…?

Daarom is het per aanstaande woensdag 6 mei a.s. ook mogelijk een afspraak te maken om persoonlijk bij het Servicepunt langs te komen. Persoonlijke afspraken zijn elke dag van de week mogelijk in Abcoude, Mijdrecht en Wilnis. Ook is er in Wilnis een computer beschikbaar, waar inwoners zelfstandig gebruik van kunnen maken. Wel moet hiervoor ook van te voren een afspraak gemaakt worden.

Wilt u een persoonlijke afspraak met een medewerker van het Servicepunt, of wilt gebruikmaken van de gastencomputer? Bel dan naar (0297) 58 76 00.


Trefwoorden: sociaal domein rtv ronde venen
Geplaatst

maandag 04 mei 2020 | 15.59 uur

Laatst gewijzigd

maandag 04 mei 2020 | 15.24 uur

Auteur

Ferry Mulder


-advertentie-