Van Ekris wint Runner-Up prijs klantbeleving

Mijdrecht - Toyota Van Ekris heeft bij de Ichiban European Customer Recommendation Awards de Runner-up prijs ontvangen, meldt het dealerbedrijf in een persbericht.

Stefan van Ekris van Toyota Van Ekris. “We staan als familiebedrijf al sinds 1912 iedere dag klaar voor onze klanten en het is goed om te zien dat de klant dit ook erg waardeert. Toyota dealers staan bekend om hun goede service en deze prijs laat zien dat die reputatie terecht is”.

Ferry van Ekris vestigingsmanager van de Mijdrechtse vestiging van het bedrijf: ‘’Elke dag proberen wij weer te verbeteren. Dit jaar hebben wij de wachttijden van de werkplaats verkort door te investeren in monteurs. Hierdoor daalde de wachttijd van 4 naar 2,5 week, wat super is voor onze klanten. Ook het luisteren naar de klant is belangrijk. Wij zijn ook mensen en maken fouten daarom is het goed om open te staan voor feedback, elke dag weer. Ook hierin komt empathie voor klant en elkaar terug. "

De Ichiban European Customer Recommendation Award wordt elk jaar uitgereikt aan de Toyota dealer die uitblinkt in klantbeleving. Daarbij worden in totaal meer dan 2.300 Toyota dealers uit 33 Europese landen beoordeeld op klantervaring en bedrijfsresultaten.

Ichiban is afgeleid van het Japanse woord ‘Okyakusama Ichiban’, dat vrij vertaald ‘de klant staat voorop’ betekent. Ichiban betekent ‘beste’ of ‘eerste’. 

De Runner up is de snelst stijgende dealer in klanttevredenheid.


Trefwoorden: runner up economie rtv ronde venen ferry van ekris stefan van ekris
Geplaatst

woensdag 01 juli 2020 | 02.00 uur

Laatst gewijzigd

woensdag 01 juli 2020 | 03.17 uur

Auteur

Ferry Mulder


-advertentie-