Nieuwe formule Bakkerij 't Stoepje begint uitrol in Mijdrecht

Spakenburg/Mijdrecht - De website FoodClicks schrijft dat Bakkerij ’t Stoepje een vernieuwde formule heeft gepresenteerd. De uitrol van die nieuwe formule start o.a. op de weekmarkt in Mijdrecht.

Niet alleen de herkenbare gele kleur is aangepast, ook de gehele huisstijl in verpakkingen en bedrijfskleding heeft een eigentijdsere uitstraling gekregen. Daarnaast gaan beleving en persoonlijke aandacht een grotere rol spelen, zo laat de Market Food Group weten, de organisatie waar ’t Stoepje onder valt.

De nieuwe uitstraling, huisstijl, verpakkingen, bedrijfskleding en verkoopwagen zijn een antwoord op verschillende trends en ontwikkelingen, waar ’t Stoepje al langer op inspeelt. Zo zijn vitaalbroden en glutenvrije producten de afgelopen jaren aan het assortiment toegevoegd, waardoor ook de steeds bewuster wordende consument de weg naar de markt wist te vinden. Door middel van deze grote verandering laten de bakkers uit Spakenburg zien dat de traditionele Nederlandse markt nog steeds een eigentijdse ontmoetingsplek is voor jong en oud.

De vernieuwde formule wordt stapsgewijs doorgevoerd op verschillende markten, te beginnen met die in Huizen, Mijdrecht en Harmelen. Een strak design met eigentijdse kleuren en materialen vervangt de kleuren geel, rood en blauw.

Deze metamorfose is toegepast in de marktwagen, verpakkingen en de website, waarbij gekozen is voor een ontwerp met materialen als hout en beton, stoere grijstinten en een prominente rol voor de bakker.

Bron: FoodClicks Foto: Bakkerij 't Stoepje


Trefwoorden: rtv ronde venen ronde venen mijdrecht weekmarkt mijdrecht
Geplaatst

zondag 10 december 2017 | 17.09 uur

Laatst gewijzigd

zondag 10 december 2017 | 17.18 uur

Auteur

FoodClicks/Steffen van Beek/Ferry Mulder


-advertentie-